Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Lesík Fontainebleau
Rok vzniku:
1834Obraz zobrazuje idylickou krajinnou scénu v přírodním prostředí. Vlevo je vidět mladá žena ležící u potoka a čtoucí knihu. Je obklopena bujnou vegetací a stromy. Krajina je osvětlená jemným světlem, které zvýrazňuje pocit klidu a odpočinku v přírodním ráji. Pravá strana obrazu ukazuje více stromů a křovin, dále jsou rozesety kamenné prvky a tráva, což dodává scéně pocit divoké přírody.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Corot namaloval obraz Lesík Fontainebleau v roce 1834. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do žluta a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jean-Baptiste Camille Corot (1796 – 1875). Francouzský malíř, krajinář. Corot byl vedoucí uměleckou osobností barbizonské malířské školy ve Francii v polovině 19. století. Byl ústřední postavou krajinářského malířství. Pro jeho práce je typické současné propojení neoklasicismu a počínajícího plenérového
impresionismu. Právě jemu patřilo zvolání
Claude Moneta: „Je zde pouze jediný umělec - Corot. My nejsme nic ve srovnání s ním, nic.“ Neméně významný je Corotův příspěvek k figurálnímu malířství:
Degas dokonce upřednostňoval Corotovy postavy před krajinami a figurální motivy malované
Picassem v klasickém stylu jsou považované za
Picassovu poctu Corotovu stylu. Historici volně dělí jeho práci do jednotlivých období, ale hranice nejsou přesně dané, k čemuž také přispíval Corotův zvyk dokončit obraz někdy až léta poté, co ho začal malovat.
Corotův přístup ke krajinomalbě je daleko tradičnější než by se mohlo zdát. Porovnáme-li dokonce jeho malbu stromů v pozdějším období s některými kompozicemi
Clauda Lorraina, např. takovou jaká vystavena v Bridgewaterské galerii, pak podobnost techniky je nápadná. Kromě krajin, kterých Corot namaloval několik stovek (nejoblíbenější byly ty, které maloval v pozdějším období), Corot vytvořil řadu velmi ceněných figurálních obrazů. Většina, stroze kreslených, obrazů vznikla v ateliéru se záměrem ponechat si je ve svém soukromém vlastnictví, spíše než je prodat. Přesto má mnoho z nich skvělou komposici, avšak barvy jsou v každém případě pozoruhodné pro svoji sílu a čistotu.