Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Dívka v růžové sukni
Rok vzniku:
1850Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Sterling & Francine Clark Art Institute, Williamstown, USARozměr originálu:
47.9x39.1 cmObrázek zobrazuje portrét ženy sedící v tradičním oděvu. Má na sobě bílou blůzu s odhalenými rameny a červenou sukni. Výraz ženy je zamyšlený a její pohled směřuje pryč od diváka, což dodává obraze tajemný vjem. Pozadí je abstraktní a nedává konkrétní kontext. Celkový tón je naturalistický s výraznými stíny a realistickými detaily.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Corot namaloval obraz Dívka v růžové sukni v roce 1850. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na výšku. Rozměr originálu je 47.9x39.1 cm. Umístěním originálu obrazu je Sterling & Francine Clark Art Institute, Williamstown, USA. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jean-Baptiste Camille Corot (1796 – 1875). Francouzský malíř, krajinář. Corot byl vedoucí uměleckou osobností barbizonské malířské školy ve Francii v polovině 19. století. Byl ústřední postavou krajinářského malířství. Pro jeho práce je typické současné propojení neoklasicismu a počínajícího plenérového
impresionismu. Právě jemu patřilo zvolání
Claude Moneta: „Je zde pouze jediný umělec - Corot. My nejsme nic ve srovnání s ním, nic.“ Neméně významný je Corotův příspěvek k figurálnímu malířství:
Degas dokonce upřednostňoval Corotovy postavy před krajinami a figurální motivy malované
Picassem v klasickém stylu jsou považované za
Picassovu poctu Corotovu stylu. Historici volně dělí jeho práci do jednotlivých období, ale hranice nejsou přesně dané, k čemuž také přispíval Corotův zvyk dokončit obraz někdy až léta poté, co ho začal malovat.
Corotův přístup ke krajinomalbě je daleko tradičnější než by se mohlo zdát. Porovnáme-li dokonce jeho malbu stromů v pozdějším období s některými kompozicemi
Clauda Lorraina, např. takovou jaká vystavena v Bridgewaterské galerii, pak podobnost techniky je nápadná. Kromě krajin, kterých Corot namaloval několik stovek (nejoblíbenější byly ty, které maloval v pozdějším období), Corot vytvořil řadu velmi ceněných figurálních obrazů. Většina, stroze kreslených, obrazů vznikla v ateliéru se záměrem ponechat si je ve svém soukromém vlastnictví, spíše než je prodat. Přesto má mnoho z nich skvělou komposici, avšak barvy jsou v každém případě pozoruhodné pro svoji sílu a čistotu.