Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Krajinka
Rok vzniku:
1875Provedení:
olej na dřevěOriginál uložen:
Dublin City Gallery, The Hugh Lane, IrelandRozměr originálu:
17.8x24.1 cmObrázek představuje impresionistické malířské dílo. Na obraze je zachycen venkovský scénář se stromy, pod nimiž jsou vidět malé postavy lidí. Obloha je vyplněná měkkými tahy štětcem, které evokují západ nebo východ slunce s pastelovými odstíny oranžové a modré. Celkově dílo působí klidně a rozjímavě, s výrazným zaměřením na hru světla a stínů na krajině.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Corot namaloval obraz Krajinka v roce 1875. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do zelena a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 17.8x24.1 cm. Umístěním originálu obrazu je Dublin City Gallery, The Hugh Lane, Ireland. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jean-Baptiste Camille Corot (1796 – 1875). Francouzský malíř, krajinář. Corot byl vedoucí uměleckou osobností barbizonské malířské školy ve Francii v polovině 19. století. Byl ústřední postavou krajinářského malířství. Pro jeho práce je typické současné propojení neoklasicismu a počínajícího plenérového
impresionismu. Právě jemu patřilo zvolání
Claude Moneta: „Je zde pouze jediný umělec - Corot. My nejsme nic ve srovnání s ním, nic.“ Neméně významný je Corotův příspěvek k figurálnímu malířství:
Degas dokonce upřednostňoval Corotovy postavy před krajinami a figurální motivy malované
Picassem v klasickém stylu jsou považované za
Picassovu poctu Corotovu stylu. Historici volně dělí jeho práci do jednotlivých období, ale hranice nejsou přesně dané, k čemuž také přispíval Corotův zvyk dokončit obraz někdy až léta poté, co ho začal malovat.
Corotův přístup ke krajinomalbě je daleko tradičnější než by se mohlo zdát. Porovnáme-li dokonce jeho malbu stromů v pozdějším období s některými kompozicemi
Clauda Lorraina, např. takovou jaká vystavena v Bridgewaterské galerii, pak podobnost techniky je nápadná. Kromě krajin, kterých Corot namaloval několik stovek (nejoblíbenější byly ty, které maloval v pozdějším období), Corot vytvořil řadu velmi ceněných figurálních obrazů. Většina, stroze kreslených, obrazů vznikla v ateliéru se záměrem ponechat si je ve svém soukromém vlastnictví, spíše než je prodat. Přesto má mnoho z nich skvělou komposici, avšak barvy jsou v každém případě pozoruhodné pro svoji sílu a čistotu.