Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Silnice do Volterry
Rok vzniku:
1860Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Musee Marmottan Monet, Paříž, FrancieRozměr originálu:
29x39 cmNa obraze je vidět venkovskou krajinu s neposazenou cestou, která se vine mezi zelenými stromy a křovinami. Vlevo v pozadí je možné spatřit městské siluety s věžemi, zatímco vpravo se krajina otevírá do širšího pohledu. Na cestě je zobrazena osoba vedoucí osla naloženého břemeny. Obloha je zachycena v pastelových tónech, což naznačuje možná brzké ráno nebo pozdní odpoledne.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Corot namaloval obraz Silnice do Volterry v roce 1860. Převládající barvy tohoto obrazu jsou do hněda a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 29x39 cm. Umístěním originálu obrazu je Musee Marmottan Monet, Paříž, Francie. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Jean-Baptiste Camille Corot (1796 – 1875). Francouzský malíř, krajinář. Corot byl vedoucí uměleckou osobností barbizonské malířské školy ve Francii v polovině 19. století. Byl ústřední postavou krajinářského malířství. Pro jeho práce je typické současné propojení neoklasicismu a počínajícího plenérového
impresionismu. Právě jemu patřilo zvolání
Claude Moneta: „Je zde pouze jediný umělec - Corot. My nejsme nic ve srovnání s ním, nic.“ Neméně významný je Corotův příspěvek k figurálnímu malířství:
Degas dokonce upřednostňoval Corotovy postavy před krajinami a figurální motivy malované
Picassem v klasickém stylu jsou považované za
Picassovu poctu Corotovu stylu. Historici volně dělí jeho práci do jednotlivých období, ale hranice nejsou přesně dané, k čemuž také přispíval Corotův zvyk dokončit obraz někdy až léta poté, co ho začal malovat.
Corotův přístup ke krajinomalbě je daleko tradičnější než by se mohlo zdát. Porovnáme-li dokonce jeho malbu stromů v pozdějším období s některými kompozicemi
Clauda Lorraina, např. takovou jaká vystavena v Bridgewaterské galerii, pak podobnost techniky je nápadná. Kromě krajin, kterých Corot namaloval několik stovek (nejoblíbenější byly ty, které maloval v pozdějším období), Corot vytvořil řadu velmi ceněných figurálních obrazů. Většina, stroze kreslených, obrazů vznikla v ateliéru se záměrem ponechat si je ve svém soukromém vlastnictví, spíše než je prodat. Přesto má mnoho z nich skvělou komposici, avšak barvy jsou v každém případě pozoruhodné pro svoji sílu a čistotu.