Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
At the Core
Rok vzniku:
1935Provedení:
olej na plátněOriginál uložen:
soukromá sbírkaRozměr originálu:
neuvedenNa obrázku je zobrazen terč s kruhovými prstenci různých barev, připomínající střelnici nebo terč pro lukostřelbu. Uprostřed terče je malý červený okruh s bílým středem, který představuje bulseye, tj. hlavní cílový bod. Terč je umístěn na pozadí, které vypadá jako strukturovaný textil nebo tapeta s hrubou texturou v modrých a hnědých odstínech. Barvy na terči přecházejí od tmavě hnědé po světlejší odstíny až po červený střed. Obraz má rustikální a opotřebovaný vzhled.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Klee namaloval obraz At the Core v roce 1935. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je neuveden. Obraz je umístěn v soukromé sbírce. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Paul Klee (1879 – 1940). Od dětství se věnoval hudbě a malbě a jak je zřejmé nakonec se rozhodl pro malbu - jeho obrazy patří mezi ceněná umělecká díla. V Mnichově se stýkal s
Kandinskym,
Franz Marcem a ostatními umělci tehdejší avantgardy. Seznámil se zde také s budoucí ženou, pianistkou Lily Stumpf. Jeho dílo je spojováno s
expresionismem,
kubismem a
surrealismem. Byl jedním ze čtveřice Die Blaue Vier (s Kandinskym, Feiningerem a Jawlenskym). Učil v
Bauhausu a na Dűsseldorfské akademii až do roku 1933, kdy nacisté prohlásili jeho obrazy za výplod nemocné duše a celou tvorbu označili za degenerované umění. Klee byl nesmírně pracovitý a po své smrti zanechal ve Švýcarsku na 8926 děl. Kleeho malby jsou křehké, citlivé v použití barev (v míchání barev patřil mezi světové mistry) a s častými odkazy na poezii, hudbu a sny.