Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.


Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
Campo Vaccino - Řím
Rok vzniku:
17. stoletíProvedení:
olej na plátněOriginál uložen:
Dulwich Picture Gallery, Londýn, UKRozměr originálu:
78.1x106.1 cmObraz zobrazuje klasickou krajinu se starožitnými ruiny a sloupy, které evokují antickou architekturu. Na předním plánu jsou lidé v dobovém oblečení odpočívající a konverzující ve stínu stromu. Dál v pozadí jsou viditelné postavy vedle koňských povozů a budov s charakteristickými oblouky a terasami, které dále umocňují historickou atmosféru scény. Celkově obraz představuje scénu klidného každodenního života uprostřed ruin bohaté historie.
Popis obrazu a klíčová slova byly vytvořeny umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví.
Lorrain namaloval obraz Campo Vaccino - Řím v 17. století. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Rozměr originálu je 78.1x106.1 cm. Umístěním originálu obrazu je Dulwich Picture Gallery, Londýn, UK. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
Claude Lorrain (1600 – 1682). Rodným jménem Gelée. Francouzský krajinář. Nejvýznamnější autor krajinomaleb 17. století. Objevoval krásu rozličných denních dob – maloval proto své krajiny se světlem od západu, východu či za různého počasí. Rád, zvláště zpočátku, maloval krajiny s výhledy do dálky, dalekými obzory a propracovanými detaily. Ve zralejším období své kompozice zjednodušil a snažil se o vystižení atmosféry místa. Maluje obrazy s poklidnými pohledy na moře spojené s monumentální architekturou (často ruiny starověkých staveb – viz jeho nejznámější obraz
Přístav - vylodění královny ze Sheby), krajiny s rozlehlými háji. Vše v poetickém a harmonickém duchu. Jeho techniky malby obrazů měly mnoho následovníků a přetrvaly až do nástupu
impresionismu.